درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید رمز تمامی فایل ها : دانلودرایگان.lxb.ir
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 6234
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Hello world

دانلود رایگان
دانلود رایگان

avast! Internet Security مجموعه ای از نرم افزارهای امنیتی قدرتمند شامل آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار ، ضد اسپم و دیوار آتشین است که با تکنولوژی های جدید Avast! SafeZone و Hybrid Cloud ترکیب شده و به جرات می توان گفت بالاترین امنیت در برابر ویروس ها، جاسوس افزارها و دیگر انواع بدافزارها را در سال 2012 برای کاربران فراهم کرده است.


امکانات نرم افزار avast! Internet Security :
- امنیت کامل :

avast! Internet Security با استفاده از قدرتمندترین و جدید تکنولوژی های محافظتی می تواند بالاترین امنیت را برای سیستم شما فراهم کند.


- بانکداری و خرید الکترونیک با امنیت بالا :

تکنولوژی SafeZone یک پنجره مجازی و خصوصی را روی دسکتاپ شما ایجاد می کند که امنیت اطلاعات تراکنش های بانکی و خرید آنلاین شما حفظ شوند.


- مرور اینترنت و شبکه های اجتماعی با خیال راحت :

تکنولوژی Sandbox به شما امکان مرور وب و اجرای نرم افزارها را به صورت مجازی می دهد و سپر محافظتی برای اینترنت ، نرم افزارهای پیام رسان و فعالیت های P2P شما می باشد تا شما را از امنیت در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، چت روی Skype و دیگر نرم افزارهای مشابه و استفاده از سایت های به اشتراک گذاری فایل ها خاطر جمع کند.



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • دانلود رایگان
  • دهکده اینترنت رامشیر
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود رایگان و آدرس دانلودرایگان.LX B.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.